Ozbiljan poremećaj vrijednosti; Da li je bojkotovanje kole primjer osvještenosti ili dokaz ograničenosti?

769
views

Život koji se odvija nevjerovatnom brzinom te progres koji je doživjela tehnologija, jako se odrazio na ljudske vrijednosti te promijenio sistem bodovanja ljudi i njihovih osobina.

„Razbili smo atome ali nismo predrasude“. Koliko god se smatrali zrelim i odraslim, većina nas teži da se pozicionira u društvu, tražimo slične, uglavnom bitne. Bojkotujemo kolu, za ramazan pijemo dvolu. Kad zna Bog nek’ znaju i ljudi. To je taj trenutak gdje smo sebe izgubili. Onog trenutka kad smo izgubili vjeru u Boga, mi smo odustali od sebe. Onog trenutka kad smo svoj život pretvorili u broj lajkova, mi smo odustali od sebe.

Nije do nas. Do svijeta je. Svijet je otišao gdje ne treba.

Nije do svijeta. Do nas je. Mi smo svijet poveli gdje ne treba.

Dok sam prisao ovo sranje od članka, mislim da sam se u potpunosti uklopio u sivilo svijeta. Ostaje nadanje da će bojkotovanje kole promijeniti moj pogled na život te da će marka i trideset koju sam dnevno davao za kolu spasiti živote u Gazi. A svrha pisanja članka su i dalje lajkovi. Svrha bojkota kole su i dalje lajkovi. Svrha bojkota kole je uklapanje u društvo kojem ne pripadam. Društvo u kojem se ne pronalazim, ali i dalje njemu težim.

Dodatak ovoj raji što nisu shvatili kolu.

Coca-Cola je bezalkoholno piće od biljnih ekstrakata. Najpoznatije je piće, a ujedno i druga najpoznatija riječ na svijetu – odmah poslije riječi OK. Jel mislite da vašim Ne ugrožavate Ok ? Možda i da, ali bitno je da se skupi koji lajk.

Svaka naša borba pa čak i najmanja bila, prava je ako se izborimo sami sa sobom, bez da nam je potrebna potvrda trocifrenim brojem lajkova. Samo tad smo prosvješteni a ne ograničeni, samo tad je bojkot kole OK. OK ?

Tekst je satiričnog karaktera.